Platforma Glovo, proaspăt lansată și pe piața din România în luna mai a acestui an, și-a anunțat expansiunea business-ului prin investiția de 115 milioane de euro primită în cadrul seriei C de strângere de fonduri. Companiile internaționale precum Rakuten, Seaya și Cathay, care au investit anterior și în seria B, AmRest, desemnat cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală, firmele private de pe piața de capital Idinvest Partners și GR Capital, precum și alți investitori mai mici se numără printre finanțatorii din această serie.
Noua etapă de strângere de fonduri permite startup-ului să continue investiția în optimizarea platformei și a resurselor tehnologice de îmbunătățire a serviciilor oferite livratorilor, utilizatorilor și magazinelor partenere.
Compania urmărește extinderea echipei globale de tech prin recrutarea a peste 100 de ingineri în următoarele luni, unul dintre principalele obiective fiind poziționarea ca unul dintre cele mai relevante hub-uri de tehnologie din Europa de Sud.
Lansarea în 6 țări și 20 de orașe din întreaga lume în doar 3 luni demonstrează prioritatea Glovo de a-și consolida business-ul la nivel interațional, cu accent de dezvoltare în America Latină și zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). În Spania, Glovo operează deja în peste 21 de orașe, în timp ce la nivel global prezența sa crește prin extinderea în 61 de orașe din 17 țări.
Fondat în Barcelona în ianuarie 2015, Glovo a revoluționat modul în care oamenii din mediul urban pot avea acces la lucrurile pe care și le doresc, oferindu-le oportunitatea de a comanda orice, oricând și oriunde în perimetrul orașului în care se află.
Creșterea rapidă și consolidarea poziției pe piață a Glovo conturează potențialul companiei. Așadar, în seria actuală de finanțare prestigioasa companie japoneză Rakuten, sponsor al echipei FC Barcelona, fondul Cathay Innovation și compania spaniolă Seaya Venture revin cu investiții.
Acestea cred cu tărie în modelul de business inovator Glovo și urmăresc promovarea expansiunii acestuia. AmRest este unul dintre noii investitori care iau parte la shareholding-ul startup-ului din Barcelona. AmRest deține peste 1650 de restaurante în mai mult de 16 țări, prin brand-uri precum KFC, La Tagliatella, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, Blue Frog și KABB.
Investiția de 115 milioane de euro poziționează Glovo ca fiind una dintre companiile spaniole care a primit cea mai mare investiție în 2018.