Compania United Romanian Breweries Bereprod /URBB/, unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa berii din România, a investit trei milioane de lei pentru ediţia 2017 a campaniei de vară Tuborg, a anunţat compania.
Derulată la nivel naţional, campania a debutat în data de 15 mai şi a stabilit un nou record pentru brandul de bere – înscrieri de şapte ori mai mari comparativ cu ediţia de anul trecut, în primele 24 de ore de la lansare.
Printre premiile oferite consumatorilor din România, în cadrul campaniei Tuborg, figurează un apartament, un automobil Range Rover Evoque, city break-uri în Barcelona, Berlin, Paris şi Roma.
‘Am gândit aceste premii în perfectă corelaţie cu targetul Tuborg, format preponderent din tineri, amatori de distracţie şi aventură’, a afirmat Paul Markovits, vicepreşedintele de marketing al URBB.
URBB are în portofoliu mărci premium şi superpremium precum Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg Shot, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Angelo Poretti, cidrul Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare şi investeşte în 2017 circa 10 milioane de euro în noi lansări de produse şi mărirea capacităţii de producţie.
Sursa: Agerpres
Foto: tuborg.ro