Pe 14 aprilie 2022, BusinessMark are plăcerea să vă invite la o nouă ediție a „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, eveniment ce va avea loc onsite la Hotel Radisson Blu din București și virtual, pe platforma MyConnector.
Specialiști din companii de top vor discuta și analiza impactul pandemiei asupra sectoarelor FMCG, retail și commerce, cu accent pe: automatizare, digitalizare, sustenabilitate, comportamentul consumatorilor, customer experience, omnichannel, sustenabilitate, fiscalitate.
Evenimentul include o sesiune de prezentări și un panel de dezbatere, la care vor participa:
• Liliana Caimacan, Head of Global Innovation, Tata Consumer Products, Professor of Marketing & Innovations, Hult International Business School
• Daniel Rukare, Professor of Practice in Innovation and Entrepreneurship, Hult International Business School
• Sergiu Chircă, CEO, elefant.ro
• Claudia Badea, E-commerce and Cross-channel Director, cora România
• Mircea Stan, CEO, Postis
• Teodor Gurgui, Mobile, Loyalty & UX Development Manager, Carrefour România
• Alina Donici, Managing Partner, Artesana International
• Laura Sardescu, Co-fondator, neakaisa.ro
• Florinel Ioan Chiș, Director Executiv, ARMO – Asociația Română a Magazinelor Online
• Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer, Lensa
• Romeo Dumitru, Supply Chain Operations Expert, APTUS Manhattan Associates GeoPartner EE
• Andrei Elvădeanu, Director Cercetare Cantitativă, iSense Solutions
• Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
• Florian Mateiță, Co-fondator, Obor21.ro
Evenimentul va fi moderat de Mircea Stan, CEO, Postis și Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark
Conferința vizează: Business Development Managers, Operations Managers, Procurement Managers, Distribution Managers, Commercial Managers, E-commerce managers, Sales & Marketing Managers, Brand Managers, Customer Development Managers, Online & Digital Managers, Trade Marketing Managers, Antreprenori.
PROGRAM EVENIMENT:
• 08:30 – 09:00: Welcome coffee
• 09:00 – 11:45: Sesiune de prezentări
• 11:45 – 12:15: Coffee Break
• 12:15 – 14:30: Panel de dezbatere
• 14:15 – 15:00: Business Lunch
Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa [email protected].