Computer Generated Solutions, una dintre cele mai mari companii de outsourcing din lume, va infiinta prin filiala din Romania, peste 200 de noi locuri de muncă ce vor fi disponibile pentru viitorii candidaţi care doresc sa-si inceapa sau sa-si continue cariera intr-un call center, în perioada imediat următoare.
‘Motivul pentru care au apărut noile posturi este acela că ne mărim activitatea, apar proiecte noi pentru care avem nevoie de persoane energice şi dornice să se implice. De aceea, suntem într-un proces de recrutare destul de amplu, care ne va asigura ocuparea posturilor noi sau a celor eliberate după promovarea unor angajaţi’, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
Computer Generated Solutions, Inc. este unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de outsourcing prezent pe piaţa din România. La momentul actual, CGS România numără peste 3.300 de angajaţi, în cele şase centre din ţară, la Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc şi Galaţi.
Compania oferă servicii de outsourcing în 22 limbi străine, dintre care engleza, franceza, maghiara, spaniola, germana sau limbile nordice sunt cel mai des utilizate. Angajaţii CGS România interacţionează zilnic cu clienţi din România, Germania, Spania, Marea Britanie, SUA şi Canada.
‘Alegerea candidatului ideal este destul de grea, din sutele de CV-uri primite alegem candidaţii pe care îi invităm la un interviu în cadrul căruia testăm nivelul de cunoaştere al limbii pentru care aplică. Din experienţa noastră, am constat că tinerii din România sunt foarte bine pregătiţi din acest punct de vedere. După selectarea candidaţilor, aceştia intră într-un proces de training în care vor învăţa cum se desfăşoară activităţile din cadrul companiei’, a adăugat Vladimir Sterescu. AGERPRES
Foto credit: Wavebreakmedia Ltd | Dreamstime.com