Agroland Business System (BVB:AG) continuă ritmul alert de dezvoltare la nivel național și anunță deschiderea magazinelor cu numărul 35 și 36 în format MEGA, consolidându-și astfel prezența în segmentul de retail zootehnic, grădinărit și produse pentru fermieri și gospodării. Extinderea rețelei face parte din strategia Grupului de a deveni cel mai important jucător pe piața de profil din România, prin magazine mari, diversificate și orientate către nevoile comunităților locale.
Agroland MEGA Odorheiu Secuiesc: investiție de 200.000 euro și peste 3.500 de produse
Primul magazin inaugurat este Agroland MEGA Odorheiu Secuiesc, amplasat în Riverside Retail Park, una dintre principalele zone comerciale ale municipiului. Noua locație are o suprafață de aproximativ 400 mp și pune la dispoziția clienților o gamă extinsă de peste 3.500 de produse, de la hrană și accesorii pentru animale, până la articole pentru grădinărit și produse agricole.
Investiția totală în amenajarea magazinului s-a ridicat la 200.000 de euro, sumă care nu include stocurile de marfă. Pentru anul 2026, conducerea Agroland estimează vânzări de peste 800.000 de euro și un trafic mediu zilnic de aproximativ 200 de clienți, confirmând potențialul ridicat al pieței locale.
Agroland MEGA Orăștie: suprafață de 160 mp și investiție de 150.000 euro
Al doilea magazin MEGA inaugurat este situat în municipiul Orăștie și reprezintă a 36-a locație a rețelei la nivel național. Acesta are o suprafață de peste 160 mp și oferă o selecție de peste 2.500 de produse, adaptate atât fermierilor profesionali, cât și gospodăriilor casnice.
Investiția totală în noua unitate a fost de 150.000 de euro, fără a include stocurile, iar estimările companiei arată vânzări de peste 700.000 de euro în 2026 și un trafic mediu zilnic de circa 150 de vizitatori.
Extindere strategică în format MEGA
Prin cele două noi deschideri, Agroland reconfirmă strategia de extindere în format MEGA – conceptul de magazin de mari dimensiuni al Grupului, care permite comercializarea unei game largi de produse și o experiență de cumpărare superioară. Formatul MEGA s-a dovedit a fi principalul motor de creștere al companiei în ultimii ani, datorită mixului comercial adaptat atât fermelor mici și medii, cât și consumatorilor urbani și suburbanizați.
Odată cu extinderea rețelei la 36 de magazine MEGA, Agroland își consolidează poziția în piața de retail agricol și zootehnic, menținându-și obiectivul de a crește atât vânzările, cât și vizibilitatea la nivel național.



