2Performant Network S.A. (BVB: 2P), compania de tehnologie specializată în marketing afiliat și digital, anunță o amplă restructurare organizațională, menită să alinieze structura internă la noua strategie de creștere pentru următorii doi ani.
Potrivit conducerii, măsura vine în contextul nefinalizării tranzacției Profitshare și are ca scop eficientizarea costurilor și orientarea către piețe externe cu potențial ridicat.
„Am decis să refacem strategia și să ajustăm echipa pentru a susține direcțiile de dezvoltare din perioada următoare. Platforma noastră este matură, modelul de business este validat, iar acum ne pregătim pentru scalare internațională”, a declarat Dorin Boerescu, CEO-ul companiei.
Reducere semnificativă a cheltuielilor și măsuri de optimizare
Noua structură organizatorică va genera o reducere a cheltuielilor operaționale și de personal de până la 38%, de la 7,4 milioane lei în 2025 la 4,6 milioane lei în 2026.
Membrii Consiliului de Administrație au anunțat renunțarea la indemnizațiile aferente perioadei septembrie–decembrie 2025 și reducerea acestora cu 50% pentru anul 2026. Totodată, remunerația Directorului General a fost diminuată cu 20% începând cu luna octombrie.
Noi direcții de dezvoltare: Influencer Marketing și extinderea BusinessLeague în Irlanda
Compania accelerează două proiecte strategice planificate inițial pentru 2026:
• Reintrarea pe piața de Influencer Marketing, prin relansarea pe 6 octombrie a marketplace-ului din platforma BusinessLeague, unde magazinele online pot colabora cu influenceri la cost per vânzare;
• Extinderea BusinessLeague în Irlanda, o piață estimată la 7 miliarde de euro în e-commerce, fără rețele locale de afiliere și cu acces strategic către UK și SUA.
„Irlanda este o piață ideală pentru expansiunea noastră europeană și globală. Este o economie matură, cu o comunitate tehnologică puternică și un potențial semnificativ pentru modelul nostru de business”, a explicat conducerea 2Performant.
Următoarea etapă: majorarea de capital și planul pentru 2026–2027
2Performant pregătește o majorare de capital, în parteneriat cu TradeVille, care va susține planul strategic pe următorii doi ani, axat pe:
1. Consolidarea poziției de lider pe piața locală și creșterea cotei regionale;
2. Extinderea adoptării modelului de Cost per Vânzare în campaniile de Influencer Marketing;
3. Intrarea pe piața din Irlanda și creșterea prezenței la nivel european.
Compania va prezenta în perioada următoare detaliile financiare și bugetele pentru 2026–2027 în cadrul prospectului aferent majorării de capital.