BET
16670.3
1.99%
BET-TR
36761.96
1.99%
BET-FI
59752.17
0.38%
BETPlus
2469.2
2.02%
BET-NG
1194.17
1.55%
BET-XT
1433.54
1.79%
BET-XT-TR
3107.65
1.79%
BET-BK
3070.98
1.82%
ROTX
37102.2
2.01%

XTB lansează o nouă campanie de branding, avându-l în centru pe celebrul Iker Casillas

Autor: Financial Market
2 min

XTB, fintech global cu platformă de investiții online disponibilă și pe mobil, lansează astăzi o campanie de branding în 12 țări. Noile spoturi publicitare îi duc pe spectatori în Universul XTB – un spațiu creat în cadrul aplicației mobile XTB, unde utilizatorii pot găsi tot ce au nevoie pentru a începe să investească.

Iker Casillas, portarul legendar al echipei naționale a Spaniei și ambasador global al brandului XTB, este ghidul care introduce și prezintă oportunitățile de investiții disponibile prin aplicație. Pe parcursul explorării Universului XTB, utilizatorii află mai multe despre modul în care și alții investesc prin platformă.

Noua campanie este lansată simultan în 12 țări, fiind derulată pe canale multiple: video la cerere (VOD) și TV, publicitate stradală sau canale de marketing digital. În 2 octombrie, reclamele vor avea premiera la televiziunile din Spania și Portugalia.

În noua campanie XTB, investitorii sunt eroii principali ai spoturilor publicitare. Astfel, publicul află mai multe despre alegerile și experiența lor în acest domeniu..

Pentru toți aceștia, Universul XTB reprezintă locul investițiilor” – a declarat Omar Arnaout, CEO al XTB. ”Fie că este vorba despre acțiuni, acțiuni fracționate, ETF-uri sau CFD-uri, clienții XTB au la dispoziție o multitudine de posibilități de a investi, chiar și din mers, cu aplicația pentru mobil. Lucrăm intens pentru a adăuga și mai multe segmente de piață. Tocmai am lansat un nou produs pentru investiții pasive în România, care va fi implementat curând și în alte țări” – a adăugat Arnaout.

Campania XTB este construită pe două spoturi publicitare dinamice și cu scenarii diferite. Primul dintre ele prezintă selecția generoasă de produse de investiții disponibile prin aplicația XTB. Al doilea le reamintește privitorilor că la XTB pot investi în acțiuni și ETF-uri cu comision 0%*. Ambele spoturi publicitare sunt disponibile AICI și AICI.

În aprilie 2023, contractul cu Iker Casillas a fost prelungit, astfel că celebrul sportiv va continua să promoveze platformele de investiții XTB.

”Sunt încântat să fac parte din această campanie și să ghidez privitorii prin Universul XTB. Ideea de a face disponibile multe produse financiare printr-o singură aplicație mobilă deblochează potențialul investițiilor, care acum sunt accesibile tuturor” – a declarat Iker Casillas, ambasador global al brandului XTB.

Ti-a placut acest articol?

Ti-a placut acest articol?

Susține activitatea Financial Market.

Contribuția lunară poate fi anulată în orice moment folosind link-ul din email.