BET
17071.85
0.07%
BET-TR
37646.29
0.07%
BET-FI
60535.95
0.69%
BETPlus
2519.21
0.06%
BET-NG
1234.82
0.05%
BET-XT
1464.39
0.12%
BET-XT-TR
3174.41
0.12%
BET-BK
3179.3
0.04%
ROTX
38126.6
0.08%

Pe 17 septembrie 2021, dezbatem provocările cu care se confruntă lanțul de aprovizionare, la „Supply Chain & Logistics Forum”, eveniment hibrid

Autor: Financial Market
< 1 min

Pe 17 septembrie 2021, BusinessMark are plăcerea să vă invite la o nouă ediție a „Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, eveniment ce se va desfășura atât în format fizic, la Hotel Radisson Blu din București, cât și în format online, pe platforma Cisco Webex.

Acest eveniment reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top, de a cunoaște profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică și vizează: directori logistică, supply chain managers, manageri transport și distribuție, directori operaționali, directori generali, directori financiari, manageri planificare, aprovizionare, depozite, directori import-export, directori comerciali și vânzari.

SPEAKERI CONFIRMAȚI:

• IAN MEARS, Transport & Distribution Manager, Etex Group

• CĂTĂLIN CÎRNARU, Supply Chain Manager, Flanco

• DANIEL ENACHE, Supply Chain Global Access Range Manager, Dacia

• EMILIAN DINICĂ, Production Manager, Fabrica de Băuturi PepsiCo România

CITESTE SI:  Soluții pentru dezvoltarea sustenabilă a companiilor din Tulcea. “Business Evolution – Finanțare. Digitalizare. Management eficient.”

• COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis România

• VICTOR DĂNILĂ, Supply Chain Manager, ORKLA Foods Romania

• DANIEL NICOLAE, Co-Founder & Managing Partner, Innoship

• ANDREEA ANTON, Commercial Director, DocProcess

• CRISTI PETCU, Director General Adjunct, Alka

Evenimentul va fi moderat de COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis România și DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.

Specialiștii invitați la „Supply Chain & Logistics Forum” vor aborda teme precum: digitalizarea și automatizarea lanțului de aprovizionare ca avantaj competititiv; strategii de optimizare, transformare și managementul lanțului de aprovizionare; gestionarea și eficientizarea retururilor; digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați; inteligența artificială și transformarea job-urilor.

Prețul standard al unui bilet este de 495 lei + TVA (acces fizic), 150 lei + TVA  (acces online). Discount de grup: 10% – 2 participanți, 15% – 3 participanți, 20% – 4+ participanți. Pentru detalii despre agendă și bilete, vă rugăm să consultați site-ul.

Ti-a placut acest articol?

Ti-a placut acest articol?

Susține activitatea Financial Market.

Contribuția lunară poate fi anulată în orice moment folosind link-ul din email.