BusinessMark anunță organizarea conferinței „Supply Chain & Logistics Forum”, ce va avea loc pe 26 septembrie la Hotel InterContinental București. Evenimentul reunește profesioniști, din țară și străinătate, ce ocupă poziții cheie în sectorul industrial și logistic.
Printre subiectele de discuție enumerăm: rute flexibile și alternative pentru accesul pe noi piețe, facilități imobiliare și logistice, optimizarea costurilor prin eficientizarea proceselor și a comunicării în lanțul de aprovizionare, cele mai noi aspecte legale și oportunități financiare, capacități de raportare în timp real, digitalizare și automatizare sau provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain.
„Într-un mediu de business din ce în ce mai volatil, reprezentanții lanțurilor de aprovizionare sunt constrânși să se adapteze constant noului val de schimbări. În acest context, managerii trebuie să înțeleagă ce este diferit și cum să acționeze. Credem că acest eveniment va veni în întâmpinarea nevoilor ce țin de gestiunea lanțurilor de aprovizionare și logistică.”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark.
Participanții au oportunitatea să interacționeze cu următorii speakeri:
- ALEXANDRU CRĂCIUN, Director Comercial, Administrația Porturilor Maritime Constanța, Logistics and Operations Senior Consultant, Sfera Business
- PAUL NIȚĂ, Vicepreședinte ARILOG, Site Manager, XPO Supply Chain
- IOAN ADRIAN DRAGOMIR, Distribution Director, Selgros Cash&Carry
- CĂTĂLIN CÎRNARU, Supply Chain Manager, Flanco Retail
- DANIEL DRĂGUȘIN, Demand Planning Manager, Ursus Breweries
- VICTOR DĂNILĂ, Supply Chain Manager, Orkla Foods România
- LAURENȚIU DUICĂ, Associate Director Industrial Agency, Colliers International
- CIPRIAN SÎRBU, Logistics Director, Vivre CEE
- SORIN SPIRIDON, Manager, Ensight Management Consulting
- ROXANA NEATU, Director Filiala București, Thyssenkrupp Materials România
- MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanță vamală, Deloitte România; Membru fondator AEO Forum
JORDI TORRENT, Strategy Director, Port of Barcelona și ISIK BICER, Dept. of Technology & Operations Management, Rotterdam School of Management, Erasmus University Rotterdam – Assistant Professor of Supply Chain Management au acceptat invitația de a participa în calitate de invitați speciali la cea de-a doua ediție a evenimentului.
În plus, agenda cuprinde un workshop ce va fi susținut de ORTEC. SZABOLCS BALÁZS, Regional Manager, ORTEC Central and Eastern Europe va vorbi despre optimizarea lanțului de aprovizionare în contextul în care mediul de afaceri devine din ce în ce mai complex, iar presiunile economice sunt frecvente.
Înregistrarea la workshop se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la [email protected].