La doi ani de la lansarea produsului UniCreditCard, instituţia financiară non-bancară UniCredit Consumer Financing (UCFIN) depăşeşte pragul de 100.000 de carduri de credit în circulaţie ajungând la o cota de 3,3% din piaţă cardurilor de credit din România, arată un comunicat remis, marţi, AGERPRES.
UCFIN oferă clienţilor săi carduri de credit cu tehnologie contactless, emise sub sigla Mastercard şi integrate în standardul internaţional de securizare a plăţilor prin internet, sistemul 3DSecure. Acestea sunt disponibile spre achiziţionare în reţeaua de sucursale UniCredit Bank, dar şi în magazinele partenere precum Altex, Media Galaxy, Dedeman, Mobexpert sau iSTYLE România.
Portofoliul include şi categoria Premium World, distribuit doar prin sucursalele UniCredit Bank, un card de credit cu avantaje multiple pentru persoanele care călătoresc, precum acces gratuit în Lounge-urile Mastercard din Aeroporturile Internaţionale Henri Coandă Bucureşti şi Viena sau asigurare de călătorie gratuită.
Toate cardurile UniCreditCard oferă, că facilităţi de baza: beneficiul de cash-back la orice cumpărătură (acesta se traduce prin 1% sau 2% înapoi din valoarea tranzacţiilor efectuate la comercianţi, în funcţie de tipul de card, sub formă de puncte UniCredit, 1 punct=1 leu, ce pot fi apoi utilizate la noi cumpărături sau pentru plata comisionului anual de administrare a cardului); posibilitatea de a rambursa în până la 12 rate fără dobânda tranzacţiile efectuate oriunde în lume printr-un simplu răspuns la SMS sau apelând 24/7 în InfoCenter; discounturi şi rate fără dobânda la partenerii agreaţi (lista acestora pe www.discountry.ro).
„UniCreditCard a fost creat pentru a asigura cea mai bună experienţă la cumpărături şi a face viaţă cât mai uşoară clienţilor, integrând toate beneficiile pe care le poate oferi un card de credit în piaţă din România. Rezultatul celor o sută de mii de carduri emise în mai puţin de doi ani confirmă acest lucru, şi ne-am dorit să aniversăm momentul, răsplătindu-ne cel mai fidel client. Acesta este alături de noi încă din primele luni de la lansare, foloseşte lunar cardul nostru de credit şi a efectuat cel mai mare număr de tranzacţii dintre toţi clienţii din portofoliu.
Ne bucură, astfel, să premiem, în calitatea UniCredit de Banca Oficială a Competiţiilor UEFA, fidelitatea domnului Adrian Mosneanu din Bucureşti cu un pachet exclusiv la un eveniment unic: Finală UEFA Champions League 2016/2017, ce se va desfăşura în dată de 3 iunie 2017 la Cardiff, Ţară Galilor’, a declarat Claudia Nica, Şef Departament Strategie Business şi Dezvoltare în cadul UniCredit Consumer Financing.
‘Ne bucură faptul că UniCredit Consumer Financing premiază cel mai fidel utilizator de caduri de credit Mastercard din portofoliul sau şi transmitem felicitările noastre pentru atingerea unui prag de o sută de mii de carduri în numai doi ani de la lansarea produsului UniCreditCard – un instrument de plata adaptat nevoilor consumatorilor de toate vârstele, inclusiv a celor care călătoresc şi au nevoie să poată face cumpărături rapide şi sigure oriunde în lume. În calitate de sponsori ai celei mai îndrăgite competiţii sportive din lume, UEFA Champions League, bucuria noastră este şi mai mare pentru premiul ales, fiind convinşi că premiantul va avea o experienţă de nepreţuit în Ţară Galilor’, a declarat Ana Maria Pochi, Account Manager, Mastercard România.
Clienţii deţinători de UniCreditCard vin preponderent din mediul urban, au vârstă peste 35 de ani şi au studii medii sau superioare. Un utilizator de card de credit UniCreditCard înregistrează în medie 32 tranzacţii/an, în valoare totală de 4.650 lei, principalele categorii de comercianţi la care acestea se efectuează incluzând magazine de tip alimentar, IT&C, magazine de modă şi accesorii, magazine de construcţii şi amenajări interioare sau benzinării. Din totalul limitei de credit utilizată, 76% o reprezintă tranzacţii rambursate în rate, ceea ce confirmă încă o dată afinitatea clienţilor pentru această funcţionalitate.
UniCredit Consumer Financing îşi propune pentru 2017 să menţină un ritm de creştere semnificativ al portofoliului şi să construiască o relaţie solidă cu clienţii săi, venind permanent în întâmpinarea acestora cu oferte care să le facă viaţă mai uşoară. Multitudinea de beneficii şi adoptarea noilor tehnologii într-un timp scurt asigura clienţilor cu carduri de credit UCFIN un produs complet, avantajos şi uşor de utilizat atât în România, cât şi în străinătate. Ultimele tendinţe ale pieţei cardurilor şi apetitul pentru digitalizare al consumatorilor sunt principalele direcţii care ghidează instituţia financiară în dezvoltarea instrumentelor sale de plata.
Foto credit: unicreditgroup.eu