BT24 Mobile Banking si pagina de accesare a BT24 Internet Banking au un design nou astfel incat clientii Bancii Transilvania beneficiaza, incepand de astazi, de o experienta superioara.
Peste 900 de mii de clienti folosesc Internet Banking de la Banca Transilvania, iar peste 300 de mii de clienti fac banking pe telefonul mobil, avand – prin BT24 – acces rapid si non-stop la conturile proprii.
„Pe Mobile Banking, autentificarea poate fi facuta inclusiv cu amprenta, ceea ce simplifica accesarea aplicatiei si creste securitatea tranzactiilor clientilor. De asemenea, facturile se platesc foarte usor, inclusiv prin scanarea codului de bare. BT24 Mobile Banking este util inclusiv la incarcarea cartelelor telefonice si la achizitionarea rovinietei.
Prin BT24 Internet Banking si Mobile Banking, clientii isi pot bloca singuri cardul BT, in cazul pierderii acestuia. O alta optiune la indemana este resetarea PIN-ului cardului, in cazul uitarii acestuia.”
BT24 are inclusiv facilitati unice pe piata din Romania, cum este posibilitatea de a transfera bani catre un numar de telefon sau o adresa de email, respectiv administrarea online a portofoliului de unitati de fond.
Cel mai mult, BT24 Internet Banking este folosit pentru transferul de bani, precum si pentru plata facturilor, iar BT24 Mobile Banking, pentru verificarea disponibilului din cont, plata facturilor, schimb valutar si pentru plati in lei.
Clientii Bancii Transilvania au la dispozitie pe platforma online Intreb BT, unica in Romania, informatii utile despre BT24 Internet Bankig si Mobile Banking: folosire, optiuni, facilitati.
Avantajele aduse de tehnologie clientilor au generat o crestere semnificativa a numarului celor care folosesc BT24, in comparatie cu anul trecut, si anume: +30% Internet Banking, respectiv +75% Mobile Banking. In perioada ianuarie – iulie a.c., prin BT24 au fost realizate peste 11 milioane de tranzactii, ceea ce inseamna peste 8.000 de tranzactii/ora.