Catalyst Romania, unul dintre cele mai importante fonduri de tip venture capital din regiune, susținut de 3TS Capital Partners, conduce o rundă de investiții de 4 milioane de euro în startup-ul Hunch, alături de co-investitorii Euroventures, North Base Media, SeedBlink și South Central Ventures.
Hunch, startup fondat în Belgrad Serbia, a dezvoltat o platformă de automatizare de marketing creativ care, pentru prima oară pe piață, îmbină o personalizare precisă a consumatorului, crearea mesajelor dinamice pe scară largă, publicarea în timp real în social media, integrarea feed-urilor de produs și colaborare între branduri și agenții.
Cu ajutorul Hunch, brandurile și agențiile partenere pot să construiască și să livreze cu ușurință un set exponențial de experiențe personalizate pentru consumatorul final.
Hunch permite companiilor dedicate consumatorilor să domine comerțul social cu ajutorul platformei sale care crește numărul de interacțiuni, conversiile, veniturile și valoarea clienților pe termen lung.
Clienții Hunch au reușit prin intermediul platformei să livreze peste un miliard de creații personalizate și să lanseze peste 50.000 de campanii personalizate.
Abilitatea de a interacționa cu utilizatorii în moduri personalizate este critică pentru marketerii B2C. Totuși, acest țel a fost greu de atins din cauza creșterii rapide a mediului online, în condițiile în care consumatorii, produsele și seturile de date creative există în departamente multiple și blocate în așa-numite „silozuri informaționale”.
„Dezvoltarea platformelor noi de social media, precum Instagram sau TikTok, a adus companiilor misiunea dificilă de a crea și de a livra într-un timp record un număr enorm de campanii creative, prin imagini și videoclipuri relevante, personalizate și contextualizate, pentru a rămâne competitive.
Peste 100 de branduri globale și agenții din Europa, America de Nord, America Latină și Asia au apelat la Hunch pentru a livra campanii creative „la cheie” care au performanțe radical mai bune și care au adus venituri mai mari prin personalizare. Suntem încântați să avem Catalyst Romania și restul grupului de investitori alături de noi pentru a accelera dezvoltarea tehnologiei care le va permite clienților noștri să-și crească veniturile mai rapid”, a declarat Sinisa Rakovic, fondator și CEO al Hunch.
„Hunch s-a poziționat ca un lider de piață în segmentul de personalizare dinamică a reclamelor pe mai multe platforme. Suntem impresionați de viziunea lor îndrăzneață de a revoluționa modul în care advertiserii interacționează cu consumatorii într-un mod precis și acționabil, într-o manieră transparentă și care încurajează protecția datelor utilizatorilor. Suntem încântați să fim partenerii lui Sinisa și a echipei Hunch”, a adăugat Sever Totia, Partenerul 3TS Capital Partners care a condus investiția.
„Ne bucurăm să anunțăm cea mai mare rundă condusă de Fondul Catalyst Romania II până acum și prima investiție a fondului în regiunea SEE din afara României. Acest moment marchează un reper al cooperării între fonduri regionale, de asemenea cu SeedBlink, cea mai activă platformă de investiții în tehnologie din Europa Centrală și de Est”, a spus Marius Ghenea, Managing Partner al Catalyst Romania.
Ca pregătire a următoarei faze de creștere, Hunch a reușit să atragă doi experți importanți din industrie în Board-ul lor de directori. Rob Norman este fostul CEO al GroupM America de Nord, iar Craig Atkinson, fostul COO Tinuiti. Pentru a continua planurile de extindere în Europa și Statele Unite, compania va folosi investiția pentru a-și tripla echipa de vânzări și va investi în marketing.