Trei companii româneşti din patru sunt interesate de soluţii care ţin de organizarea şi gestionarea călătoriilor de afaceri, se arată într-un studiu al Amadeus remis, luni, AGERPRES.
‘Dintre companiile din România interesate de soluţii care ţin de organizarea şi gestionarea călătoriilor de afaceri (76%), mai mult de două cincimi ar fi interesate de disponibilitatea tuturor serviciilor într-un singur loc (42%), posibilitatea de comparare oferte de la diverşi furnizori, precum şi simplitatea şi transparenţa procesului de organizare a călătoriei de afaceri (37% în ambele cazuri)’, se arată în document.
De asemenea, 90% dintre companiile din România sunt orientate spre cooperarea cu o agenţie de turism. Cele mai importante beneficii pentru companii sunt suportul 24 x 7 (24 de ore x 7 zile pe săptămână), ajustarea la nevoile companiilor şi existenţa unei persoane de contact.
‘După analizarea rezultatelor studiului se poate vedea limpede că la nivel operaţional există multe zone în care companiile văd nevoia de schimbare. Această schimbare ţinteşte formalizarea şi optimizarea procesului de gestionare a călătoriilor de afaceri. Este o schimbare pozitivă majoră în abordarea gestionării acestei zone – deoarece se dovedeşte că în companiile unde astfel de schimbări au fost introduse (a fost definită o politică de călătorii şi au fost implementate instrumente IT dedicate) satisfacţia legată de organizarea şi gestiunea călătoriilor de afaceri este la cel mai înalt nivel’, a declarat Robert Komartin, regional manager, România & Hungary, General Manager, Amadeus România.
Studiul a acoperit câteva ţări central şi est-europene: Republica Cehă, Polonia, Ungaria, Letonia, Lituania şi România. AGERPRES
Foto: Rawpixelimages | Dreamstime