BET
17530.06
1.2%
BET-TR
38656.72
1.2%
BET-FI
62511
0.4%
BETPlus
2584.81
1.21%
BET-NG
1275.85
0.7%
BET-XT
1505.69
1.11%
BET-XT-TR
3263.96
1.11%
BET-BK
3298.08
1.44%
ROTX
39015.6
1.1%

In vacanta, pretul este mai important decat destinatia – Studiu

Autor: Financial Market
2 min

Peste jumătate dintre turiştii români (54%) se uită mai întâi la preţ atunci când aleg hotelul în care doresc să locuiască pe timpul vacanţei această formă de cazare fiind preferată de 62% dintre respondenţii Studiului Internaţional despre Călătorii iniţiat de specialiştii momondo în 2017 şi remis, marţi, AGERPRES.

Atunci când aleg locul de cazare, românii ţin cont şi de proximitatea faţă de obiectivele de interes şi de frumuseţea împrejurimilor. Conform studiului, review-urile, recomandările prietenilor sau familiei şi calitatea serviciilor oferite de către personal sunt mai puţin importante.

Odată găsit hotelul convenabil din punct de vedere al costurilor, românii ţin cont de cât de aproape se află acesta faţă de obiectivele turistice de interes pentru ei. 41% dintre respondenţi caută o amplasare cât mai centrală a hotelului, un al doilea criteriu-cheie întâlnit deopotrivă în cazul spaniolilor (50%), francezilor (41%) şi italienilor (40%).

‘Când vine vorba de bugetul pe care sunt dispuşi să îl plătească pentru o noapte la hotel, cei mai mulţi români (46%) alocă între 81 şi 190 de lei, iar aceştia sunt în special cei cu vârsta cuprinsă între 18 şi 22 de ani. Dacă ne îndreptăm atenţia către costuri mai ridicate, aici îi întâlnim în principal pe cei între 36 şi 55 de ani, aproximativ un sfert dintre participanţii la studiu, care sunt gata să plătească până la 270 de lei pentru o noapte la hotel’, a declarat Mircea Giurcă, Marketing manager momondo România.

CITESTE SI:  Zboruri charter și oferte Early Booking: Vacanța perfectă începe cu Travel Time!

Pe locul trei în topul priorităţilor românilor atunci când aleg la ce hotel se cazează pe durata vacanţei este cadrul în care se află acesta. Pentru 32% dintre conaţionali un factor important de decizie este frumuseţea zonei în care este situat hotelul. Cei care împărtăşesc această viziune sunt, de asemenea, francezii (32%) şi italienii (39%).

Studiul a fost realizat la iniţiativa momondo în rândul utilizatorilor din România şi din alte 22 de ţări la nivel mondial. Cercetarea despre obiceiurile de călătorie ale românilor are la bază răspunsuri venite de la aproximativ 1.000 de respondenţi din întreaga ţară, femei şi bărbaţi, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani.

Ti-a placut acest articol?

Ti-a placut acest articol?

Susține activitatea Financial Market.

Contribuția lunară poate fi anulată în orice moment folosind link-ul din email.