BET
16060.28
-2.35%
BET-TR
35415.72
-2.36%
BET-FI
58033.56
-3.07%
BETPlus
2378.96
-2.4%
BET-NG
1159.51
-1.95%
BET-XT
1382.99
-2.41%
BET-XT-TR
2997.99
-2.42%
BET-BK
2957.08
-2.8%
ROTX
35766.76
-2.12%

85% dintre start-up-urile listate pe platforma SeedBlink și-au atins obiectivele de strângere de fonduri

Autor: Financial Market
3 min

Înțelegerea subtilităților pieței în care operează, elaborarea unor planuri de afaceri convingatoare și utilizarea tacticilor adecvate la momentul potrivit sunt trei dintre aspecte pe care le au în comun cele aproximativ 100 de start-upuri care și-au lansat cu succes începând din 2020 rundele pe SeedBlink, platforma de finanțare si equity management pentru start-upurile tehnologice europene.

Aceste concluzii au reieșit în urma colaborării SeedBlink cu peste 6.000 de start-upuri și sunt prezentate în “Fundraising Lessons Learned from +100 Rounds Raised on SeedBlink”, un raport cu bune practici lansat astăzi împreună cu agenția de growth marketing Promocrat pentru a susține antreprenorii în atragerea eficientă de finanțare în Europa.

Promocrat, un business fondat în 2013 de către Alexandru Gavril și care de-a lungul anilor s-a remarcat ca o agenție de marketing axată pe creșterea start-upurilor, este noul partener al SeedBlink în acest demers educational care își propune educarea fondatorilor și pregătirea start-upurilor pentru investiții.

Astfel, această colaborare va oferi fondatorilor o suita variată de materiale gratuite și utile pe teme precum finanțarea, planurile de stimulare a angajaților (ESOP – Planuri de Acțiuni pentru Angajați), marketing și consolidarea relațiilor transparente între fondatori și investitori.

50 de recomandari testate pentru ca start-upurile să atragă investiții

Materialul intitulat „Fundraising Lessons Learned from +100 Rounds Raised on SeedBlink” prezintă peste 50 de recomandari și bune practici pentru ca start-upurile să atragă investiții.

Recomandarile sunt inspirate din experiența SeedBlink și a Promocrat cu peste 6.000 de start-upuri, în special a celor 2,1% care au fost selectate (120 de companii) pentru a fi finanțate pe SeedBlink. De altfel, 85% dintre aceste companii selectate și-au atins obiectivele de strângere de fonduri (107 companii).

Raportul aprofundează subiecte esențiale atât pentru antreprenorii la început de drum, cât și pentru cei cu experiență.

Acesta începe cu „Fundamentele unei afaceri de top”, care servește drept bază solidă. Următorul capitol descifrează „Ce vor investitorii”, oferind cititorilor o perspectivă asupra nevoilor investitorilor.

Al treilea capitol se concentrează pe perfecționarea „Arsenalului de finanțare”, care se asigură că start-upurile ​​se prezintă în fața investitorilor cu materiale bine structurate, care includ aspecte cheie despre poziționarea și tracțiunea companiei, dar și despre know-how-ul industriei în care activează.

„Rock Your Marketing” este cel de-al patrulea capitol și subliniază importanța metodelor de marketing eficiente. În cele din urmă, „Cele mai bune practici după finanțare” prezinte factorii care ajută start-upurile să își păstreze ritmul și să prospere după ce primesc finanțare.

250 de milioane de euro – suma mobilizată de SeedBlink pentru start-upurile din platformă

CITESTE SI:  Meta Estate Trust a ieșit din proiectul rezidential de tip boutique dezvoltat de APX IMMO Property

SeedBlink a coinvestit în peste 100 de start-upuri tehnologice din peste 15 țări alături de o rețea de 75.000 de investitori (business angels, VC și parteneri strategici) din 92 de țări, conform raportului. Astfel, compania a mobilizat 250 de milioane de euro pentru start-upuri tehnologice.

Am fost martori la visele, strategiile și provocările a peste 6.000 de start-upuri. Dar ce au avut în comun cei aproximativ 2% care și-au încheiat cu succes rundele cu noi?

Această analiză a scos la iveală un tipar care poate fi pus în practică și care definește succesul strângerii de fonduri. De la lansarea inițială până la încheierea rundei, este vorba despre înțelegerea subtilităților, elaborarea unui plan de afaceri solid și utilizarea tacticilor potrivite la momentul potrivit.

În acest ghid cuprinzător, nu ne rezumăm doar la a împărtăși povești. Le oferim fondatorilor o foaie de parcurs clară. Aceste sfaturi testate pot face ca strategia de strângere de fonduri a unor antreprenori să se transforme din speranță în magnet de investiții”, a declarat Carmen Sebe, CEO SeedBlink.

Europa este capabilă de o renaștere prin tehnologie. Diseminarea cunoștințelor pe care le-am acumulat la SeedBlink devine o datorie esențială pentru ca noi să facem un pas înainte și să concurăm cu jucători globali.

Experiențele noastre anterioare, succese și eșecuri deopotrivă, ne-au învățat principii care îi pot ajuta pe antreprenori să accelereze in mod curajos creșterea. Nimity, soluția noastră de equity management, și ramura noastră educațională în curs de dezvoltare antreprenoriala cu Promocrat fac parte din acest angajament.„, a afirmat Andrei Dudoiu, Cofondator și Managing Partner al SeedBlink.

Pe măsură ce atât oferta, cât și cererea de investitii s-au intensificat, strângerea de fonduri a devenit mai strategică. În acest peisaj nou, este minunat să vedem că start-upurile aleg calea finanțării participative – este nevoie de un anumit tip mindset, de o echipă fondatoare puternică și de o planificare tactică pentru a cuceri acest ring de dans.

Aceasta este o creștere determinată de comunitate, iar cea mai bună parte – atragerea finanțării – este acum mai puțin ca un tango și mai mult ca un festival”, a declarat Alexandru Gavril, fondator&CEO Promocrat.

Cele două echipe organizează marți, 26 septembrie, la ora locală 16:00, un webinar live și o sesiune de întrebări și răspunsuri, în cadrul căreia vor analiza raportul alături de lideri de opinie importanți. Fondatorii și investitorii interesați se pot înregistra gratuit aici.

Ti-a placut acest articol?

Ti-a placut acest articol?

Susține activitatea Financial Market.

Contribuția lunară poate fi anulată în orice moment folosind link-ul din email.