BET
17497.04
-0.35%
BET-TR
39275.31
-0.33%
BET-FI
58842.39
-0.28%
BETPlus
2576.97
-0.34%
BET-NG
1252.89
-0.49%
BET-XT
1494.82
-0.37%
BET-XT-TR
3293.85
-0.36%
BET-BK
3322.28
-0.12%
ROTX
38908.78
-0.47%

Aquila se extinde în Ungaria prin achițizia companiei Kitax Kft pentru suma de 14 mil de euro

Autor: Financial Market
2 min

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuţie şi logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, cu 30 de ani de experiență în această industrie, intenționează să cumpere compania KITAX KFt din Ungaria, o companie de distribuție al bunurilor de larg consum cu profit similar cu Aquila, se arată într-un comunicat al companiei pe site-ul BVB.

Prețul tranzacției in valoare de 14 mil euro se va achita intr-o singura transa, la data perfectarii tranzactiei din surse proprii si/sau finantari bancare.

Tranzactia se va implementa dupa indeplinirea conditiilor suspensive prevazute in contractul de vanzare-cumparare parti sociale, inclusiv dupa obtinerea avizulului Comisiei pentru Examinarea Investitiilor Straine Directe.

Adunara Generală a Acționarilor a aprobat contractarea de catre Societate a unei facilitati de credit pentru finantarea achizitiei de la una sau mai multe banci finantatoare, cu respectarea principalilor termeni si conditii:

– Plafon maxim de 15.000.000 euro;

– Termen de rambursare de maxim 5 ani;

– Dobânda in conditiile pietei;

CITESTE SI:  Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș, jud Alba

Aquila a a încheiat primele 9 luni din 2024 cu venituri de 2,1 miliarde de lei, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatele înregistrate de companie au fost susținute de creșterea organică a segmentului de distribuție și de aportul adus de cele trei companii achiziționate în 2024 care activează în piața din România. Romtec și cele două companii Parmafood au contribuit cu 5,3% la veniturile companiei.

În structura veniturilor, în primele 9 luni din 2024, segmentele de afaceri distribuție și logistică au înregistrat creșteri de 21%, respectiv 7%, în timp ce segmentul de afaceri transport a înregistrat o ușoară scădere, de 2%. 

Prin extinderea portofoliului de branduri proprii, respectiv achiziția Romtec, am generat o creștere de 37% a veniturilor din brandurile JetXpert, Expert Wipes, Gradena, La Masă și Yachtis, ajungând la 88 milioane lei la nivelul primelor 9 luni din 2024, peformanță care reflectă angajamentul nostru continuu pentru excelență și inovație, precum și încrederea crescută a consumatorilor în produsele noastre.

Ti-a placut acest articol?

Ti-a placut acest articol?

Susține activitatea Financial Market.

Contribuția lunară poate fi anulată în orice moment folosind link-ul din email.