BET
18507.05
-0.03%
BET-TR
40438.01
-0.04%
BET-FI
59755.17
0.41%
BETPlus
2737.17
-0.06%
BET-NG
1322.39
0.08%
BET-XT
1578.89
0.01%
BET-XT-TR
3397.4
0.01%
BET-BK
3448.87
0.08%
ROTX
40695.58
-0.03%

SIPEX: avans de 4% al cifrei de afaceri, susținut de vânzările din canalul B2B

Autor: Monica Preda
2 min

SIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale și finisaje pentru construcții din România, listat la Bursa de Valori București în piața AeRO (simbol bursier SPX), cu activitate de 26 de ani pe acest segment, a înregistrat o creștere de 4% a afacerilor în primele 9 luni din 2023 comparativ cu perioada similară din 2022. Cifra de afaceri a ajuns la 236 milioane de lei, susținută de vânzările din canalul B2B care au avansat cu 13%.

Irinel Gheorghe, CEO al SIPEX:

„Avem un istoric de afacere care a rămas profitabilă în orice context, fie că este un context de criză economică, socială sau pandemie. Am înregistrat o creștere a afacerilor și profit într-un mediu macroeconomic dificil și un sector al construcțiilor afectat de provocări diverse. Am continuat să ne concentrăm pe dezvoltarea de parteneriate și extinderea gamei de produse. Suntem flexibili, ne-am adaptat ofertele permanent pentru a răspunde așteptărilor pieței și am gestionat eficient stocurile, elemente care au sprijinit avansul vânzărilor. Obiectivul nostru rămâne menținerea profitabilității și creșterea afacerii pe baze solide.

CITESTE SI:  Calendar economic: Inflația din Statele Unite și debutul sezonului raportărilor va ține atenția investitorilor

Profitul net înregistrat în primele 9 luni din 2023 a fost de 3 milioane de lei, principala categorie de cheltuieli operaționale este reprezentată de cheltuielile privind mărfurile, cu o pondere de 85,27% din totalul cheltuielilor de exploatare înregistrate.

De asemenea, la data de 23.08.2023 a fost reales Consiliului de Administrație al SIPEX, pentru o perioadă de 4 ani, astfel: d-nul Constantin Irinel Gheorghe, Președinte; d-nul Gheorghe Constantin, membru; d-nul Lucian Azoiței, membru.

SIPEX operează un model de afaceri integrat, cu 3 linii de afaceri: vânzare și distribuție de materiale și finisaje pentru construcții, prestări servicii (consultanță tehnică) și vânzare de produse finite colorate. Distribuția se realizează prin cele trei canale: retailul tradițional, business to business și magazinul online propriu, cu aplicații pentru mobil, tabletă și laptop.

Raportul detaliat cu rezultatele financiare preliminare îl găsiți aici.