UniCredit are ca prioritate în România, întărirea şi consolidarea poziţiei de lider de piaţă şi a performanţei financiare cu mentinerea eficienţei costurilor şi a calităţii activelor, a declarat Jean-Pierre Mustier, cu ocazia primei vizite la Bucureşti în calitate de CEO al UniCredit.
‘Europa Centrală şi de Est este o regiune foarte interesantă, cu o bază tânără de clienţi şi un context macroeconomic şi bancar solid. Această regiune beneficiază, în plus, de o creştere a PIB şi de câştiguri ajustate la risc mai mari faţă de Zona Euro. În România, ca şi în regiunea mai amplă a Europei Centrale şi de Est, prioritatea noastră centrală este să ne întărim şi să ne consolidăm în continuare poziţia de lider de piaţă şi performanţa financiară, menţinând în acelaşi timp eficienţa costurilor şi atenţia asupra calităţii activelor. Vom continua să oferim clienţilor noştri din România cele mai bune produse şi servicii, cu accent pe dezvoltarea în continuare a ofertelor digitale în concordanţă cu abordarea multichannel din cadrul Grupului’, a afirmat Jean-Pierre Mustier, într-un comunicat remis miercuri AGERPRES.
Obiectivele planului Transform 2019 in Europa Centrala si de est au in vedere consolidarea poziţiei de lider prin creştere organică, cu o creştere a veniturilor (CAGR) de 2,6% în 2019, concentrare pe inovaţie şi digitalizare, cu obiectivul de a adăuga 2,6 milioane de noi clienţi (net) până în 2019 precum şi focus asupra economiilor de costuri şi a unei discipline continue a riscului, urmărind o rată a raportului costuri/venituri stabilă la 37,1% în 2019.
In T1 2017, la nivel Grupul Unicredit s-a inregistrat un rezultat net de 907 milioane euro, cu profit operaţional brut în creştere cu 14,6% faţă de perioada similară a anului trecut. Profit operaţional net a fost în creştere cu 36,1%.
În România, venitul operaţional a fost 92,4 milioane euro în T1 2017, iar profitul net a fost 21 milioane euro.
Foto credit: Viorel Dudau | Dreamstime.com