Netflix ( NFLX ) a raportat joi câștigurile din al doilea trimestru la finalul programului de tranzacționarecare au adus inițial o scădere cu 6% a acțiunilor, după ce perspectivele de venituri ale gigantului din streaming au ratat așteptările analiștilor de pe Wall Street pentru trimestrul curent.
Cu toate astea, acțiunile și-au revenit pe parcursul zilei de azi, reducând pierderea la 1,6%, pe măsură ce investitorii au fost multumiți de cei peste 8 milioane de abonați pe care compania i-a adus in raport cu trimestrul precedent.
Veniturile au fost de aproximativ 9,6 miliarde de dolari, în creștere cu 17% față de perioada din anul precedent, pe fondul creșterii numărului de abonați.
Profitul operațional în T2 s-a ridicat la 2,6 miliarde USD, o creștere de 42% față de T2’23. Marja operațională de 27,2% s-a îmbunătățit cu cinci puncte procentuale față de 22,3% în trimestrul II din anul precedent, ambele fiind ușor peste indicațiile proprii ale companiei datorită veniturilor mai mari decât cele așteptate.
Compania a raportat un profit net de 2,15 miliarde dolari, sau 4,88 dolari pe acțiune, în creștere de la 1,49 miliarde dolari sau 3,29 dolari pe acțiune, în al doilea trimestru al anului 2023.
Numărul global de abonamente plătite Netflix a crescut cu 16,5% de la an la an, la 278 de milioane, această informatie fiind una dintre ultimele actualizări pe care Netflix le va publica, deoarece se va axa in principal pe venituri și pe marja operațională ca indicatori financiari primari.
Compania a precizat că numărul abonamentelor cu reclame a crescut cu 34% în această perioadă, comparativ cu același trimestru al anului trecut.
Netflix a spus că acum se așteaptă la o creștere a veniturilor raportate pe întregul an de 14% până la 15%, comparativ cu indicațiile anterioare de 13% până la 15%.
În T2 Netflix a avut o varietate largă de seriale de succes precum Bridgerton S3, Baby Reindeer, Queen of Tears și The Great Indian Kapil Show, și filme populare precum Under Paris, Atlas și Hit Man și The Roast of Tom Brady, care au atras cea mai mare audiență live de până acum.
De asemenea, în iunie a început să testeze o nouă pagină principală TV, mai simplă și mai intuitivă, care va îmbunătăți semnificativ experiența de căutare pe Netflix.
″ Facem progrese constante în dezvoltarea afacerii noastre de publicitate. Numărul de abonamente pentru nivelul cu reclame a crescut cu 34% de la un trimestru la altul, și construim o platformă de tehnologie publicitară internă pe care o vom testa în Canada în 2024 și o vom lansa pe larg în 2025. Continuăm să investim și să extindem oferta noastră de divertisment — precum și să ne dezvoltăm acoperirea, recomandările și baza de fani — astfel încât să ne putem extinde în fața consumatorilor și să menținem o creștere sănătoasă a veniturilor și profiturilor,″ a declarat compania intr-un comunicat.