BET
17302.25
0.09%
BET-TR
38154.36
0.09%
BET-FI
62683.78
-0.03%
BETPlus
2553.7
0.05%
BET-NG
1245.16
0.13%
BET-XT
1485.77
-0.01%
BET-XT-TR
3220.79
-0.01%
BET-BK
3260.03
0.04%
ROTX
38449.23
0.04%

“Banca pentru lucrurile care contează” – noul slogan al Unicredit Bank

Autor: Financial Market
< 1 min

UniCredit a lansat un nou slogan – “Banking that matters”. Acesta va fi folosit pentru toate activităţile de comunicare ale Grupului, precum campanii de publicitate, materiale de branding şi marketing, în toate ţările în care este prezent, în linie cu abordarea sa “One Bank, One UniCredit”.

În România, noile tagline-uri ale UniCredit sunt: “Banca pentru lucrurile care contează” pentru UniCredit Bank, respectiv “Soluţii pentru lucrurile care contează” pentru UniCredit Consumer Financing şi UniCredit Leasing.

“Banking that matters” exprimă, în doar trei cuvinte, esenţa identităţii corporative a UniCredit – de a oferi produse, servicii şi soluţii care fac o diferenţă reală în vieţile oamenilor, fie că sunt persoane individuale, familii, întreprinderi mici şi mijlocii sau companii mari.

CITESTE SI:  S&P 500 atinge un nou maxim istoric, impulsionat de inteligența artificială

UniCredit este o bancă comercială paneuropeană simplă şi de success, având un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii şi oferind o reţea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de aproximativ 25 de milioane de clienţi.

Grupul oferă expertiză locală şi acoperire internaţională, sprijinindu-şi clienţii la nivel mondial şi oferindu-le acces fără egal la bănci de top pe cele 14 pieţe principale ale sale, precum şi în alte 18 ţări din întreaga lume.

Acest slogan, care a fost dezvoltat de agenţia de publicitate Leagas Delaney Italia, va fi tradus în 12 limbi.

Foto credit: Dreamstime

Ti-a placut acest articol?

Ti-a placut acest articol?

Susține activitatea Financial Market.

Contribuția lunară poate fi anulată în orice moment folosind link-ul din email.