BET
17236.29
0.16%
BET-TR
38012.59
0.16%
BET-FI
61231.2
0.05%
BETPlus
2551.57
0.13%
BET-NG
1216.19
0.18%
BET-XT
1484.23
0.13%
BET-XT-TR
3217.7
0.12%
BET-BK
3234.11
0.07%
ROTX
38254.1
0.15%

Webinar BUSINESS EVOLUTION – RETHINK STRATEGY – „Solutions for business continuity in a challenged business environment”

Autor: Financial Market
3 min

DoingBusiness.ro in parteneriat cu Microsoft Romania organizeaza joi 26 martie 2020 webinar-ul BUSINESS EVOLUTION cu tema Rethink Strategy – “Continuity, Challenges si Opportunities” intr-un efort comun de a ajuta companiile din Romania sa isi redefineasca planurile intr-o perioada de provocari financiare si economice fara precedent.

In acest sens, in cadrul seminarului vor fi dezbatute mai multe teme legate de modul in care companiile din Romania ar trebui sa actioneze in perioada imediat urmatoare. Vom discuta despre Planuri de Continuitate a Afacerilor luand in considerare principalele actiuni care ar trebui aplicate in companii.

“Dezvoltarea unui plan de continuitate a afacerii sau de “disaster recovery” este esential si specific fiecarei companii in parte. Nu exista retete universale, dar in cadrul acestui webinar vom discuta solutii concrete despre modul in care companiile pot si trebuie sa raspunda unor situatii dificile precum scaderea cererii pentru anumite categorii de produse sau servicii, telemunca sau necesitatea disponibilizarii angajatilor, blocarea temporara a investitiilor companiilor cu impact direct asupra comenzilor, stresul si presiunea la nivel din ce in ce mai crescut, impredictibilitatea etc.

Un alt subiect pe care il vom aborda este identificarea rapida a riscurilor, dar mai ales a solutiilor pe care tehnologia le poate oferi companiilor pentru a putea continua activitatea” declara dl. Dumitru Ion, CEO DoingBusiness.ro.

Subiectele prezentate in primul webinar din seria Business Evolution vor fi sustinute de consultati si manageri cu experienta, iar la intrebarile celor care vor fi online, vor raspunde:

• Marius Filipas, Antreprenor – Managing Partener, School of Passion; ex CEO Logicom Romania, Lead Your Business Through the actual challenging situation 

• Daniel Rusen, Director Marketing & Operatiuni, Microsoft Romania, Becoming Digital 

• Razvan Cristea – Solution Specialist – Modern Workplace Central & Eastern Europe, Microsoft, Leverage technology to stay productive in Remote Work and Business scenarios

• Irina Stanica – Manager, KPMG Legal – Recent legal aspects for remote work and business continuity

• Invitat special – Marius Persinaru, Antreprenor, business executive & leader remarcabil

CITESTE SI:  Sustenabilitate aplicată. Soluții și practici validate pentru companiile românești la Sustainability Inspiration Day

Pornind initial chiar de la exemplul companiei noastre, serios afectata de actuala instabilitate mai ales economica, am inteles rapid si foarte bine lectia continuitatii afacerii si necesitatea urgenta a accelararii digitalizarii operatiunilor. Astfel, ne-am “reinventat” rapid, ne-am adaptat noilor “reguli” si am “mutat” evenimentele fizice in online. 

In perioada imediat urmatoare ne vom concentra impreuna cu partenerii nostri pe ajutarea mediului de afaceri din Romania sa depaseasca cu bine actuala criza generata de virusul COVID-19. 

Credem ca in aceasta perioada focusul nostru principal, al tuturor, trebuie sa fie accelerarea transformarilor care au loc la nivelul companiilor, trecerea rapida catre servicii digitale, iesirea din zona de discomfort si luarea unor decizii rapide care sa deblocheze situatia actuala.

Speram ca multi dintre liderii companiilor realizeaza ca lipsa de reactie si atitudinea pasiva sau reactiva, la aceste evenimente grave externe, duce la blocaj economic. Practic refuzand sa actionam si sa gasim solutii la problemele cu care ne confruntam nu facem altceva decat sa intram de buna voie intr-o roata cu miscare extrem de rapida care va produce alte disfunctionalitati si care va duce in final la blocarea altor companii din piata, sau chiar la un blocaj total al economiei.

Va asteptam la webinar pentru a afla care sunt pasii principali in dezvoltarea unui plan de continuitate a afacerii, de la existenta unui plan de raspuns, la implementarea unor actiuni concrete, stabilirea unei echipe de management al crizei, luand in considerare toate domeniile de activitate –  personal, echipamente, disponibilitatea activelor, back-up si alte alternative, angajamente de afaceri, centru de comanda, contabilitate si liste de contacte in caz de urgenta.

In perioada urmatoare, impreuna cu partenerii nostri care isi doresc sa sustina mediul de afaceri cu informatii concrete, practice si utile, vom organiza mai multe astfel de “intalniri’ interactive online si speram astfel sa contribuim impreuna cu un pas poate mic, dar sigur util, la reechilibrarea companiilor si oamenilor din aceste companii.


 

[ajax_load_more]

Ti-a placut acest articol?

Ti-a placut acest articol?

Susține activitatea Financial Market.

Contribuția lunară poate fi anulată în orice moment folosind link-ul din email.