BET
18621.52
0.24%
BET-TR
40689.39
0.24%
BET-FI
61117.95
1.36%
BETPlus
2752.07
0.18%
BET-NG
1330.25
0.04%
BET-XT
1589.85
0.32%
BET-XT-TR
3421.01
0.33%
BET-BK
3471.55
0.36%
ROTX
40949.88
0.21%

2Performant înregistrează o creștere de 76% a numărului de vânzări intermediate în al doilea trimestru din 2023

Autor: Financial Market
3 min

2Performant (BVB: 2P), companie de tehnologie și liderul pieței de marketing afiliat din România listată pe piața AeRO de la BVB, anunță că platforma sa a intermediat 690.000 de vânzări în al doilea trimestru din 2023, o creștere cu 76% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Aceste vânzări au avut o valoare totală de 31,4 milioane de euro (excluzând TVA), o majorare cu 45% față de T2 2022, care au generat afiliaților comisioane în valoare de 1,9 milioane de euro, +41%.

Rezultatele pe care platforma 2Performant le-a generat în acest trimestru continuă trendul ascendent al evoluției noastre și confirmă eficiența strategiei pe care am adoptat-o, atât din punct de vedere al dezvoltării tehnologiei proprii, cât și al abordării comerciale.

Valoarea tranzacțiilor intermediate de 2Performant a crescut în fiecare an – dacă anul trecut am depășit pentru prima dată pragul de 100 de milioane de euro plus TVA, în acest an ne vom apropia sau chiar vom depăși 150 de milioane de euro în valoarea vânzărilor generate.

Doresc să mulțumesc echipei pentru efortul susținut și în egală măsură clienților, afiliaților și investitorilor noștri. Succesul 2Performant li se datorează și le aparține.

Avem planuri ambițioase de dezvoltare pentru următorii ani, pe care le vom prezenta în cadrul ‘2Performant 2025’, evenimentul dedicat investitorilor pe care îl vom organiza în data de 9 octombrie 2023 la București”, a declarat Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.

2P Rezultate operationale T2 2023

În al doilea trimestru din 2023, utilizatorii platformei au trimis 25,4 milioane de click-uri către magazinele din 2Performant, o creștere de 36% față de perioada similară a anului trecut.

Câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri s-a ridicat la 7,48 euro, o creștere de 3%, în timp ce rata de conversie a înregistrat un avans de 0,6pp în comparație cu T2 2022, ajungând la 2,7%.

CITESTE SI:  Fondul Monetar Internațional reduce estimările privind creșterea PIB-ului SUA în 2024

De asemenea, randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,5, o majorare cu 4%. Valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei a fost de 45,5 euro (excluzând TVA), o scădere de 17% față de al doilea trimestru din 2022, în contextul inflației ridicate, care a influențat obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, precum și al creșterii ponderii produselor farmaceutice din totalul vânzărilor, ale căror valoare medie este mai scăzută.

În prima jumătate a acestui an, 2Performant s-a axat pe creșterea calității ecosistemului, ceea ce a determinat creșteri importante în T2 2023 în ceea ce privește rezultatele medii per indicator, respectiv numărul mediu de vânzări crescând cu 189% per afiliat, cu 126% per client și 134% per relație activă (care generează trafic).

Principalele categorii de produse vândute în al doilea trimestru din 2023 au fost: Farmaceutice, Modă, Cărți, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Produse pentru animale de companie, Sănătate & Îngrijire Personală și Sporturi & Outdoors. În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor generate, au fost: Dr.Max, Answear, DY Fashion, SpringFarma, Nichiduță, Kinder Auto, Cărturești, Sinsay, Bookzone și Lensa.

În cei 14 ani de activitate, 2Performant a intermediat 10,2 milioane de vânzări cu o valoare totală de 470 de milioane de euro, prin 634 de milioane de click-uri trimise către magazinele online, generând afiliaților comisioane de 31 de milioane de euro.

Rezultatele generate de utilizatorii 2Performant sunt actualizate zilnic pe website-ul companiei, unde sunt afișate tendințele privind comportamentul de cumpărare online atât la nivel de rețea, cât și defalcat pe principalele industrii.

Compania va continua să publice astfel de date agregate la finalizarea fiecărui trimestru pentru ca acționarii și investitorii să aibă o înțelegere cuprinzătoare asupra funcționalității indicatorilor de business ai 2Performant pe parcursul unui an de activitate.