BET
16957.56
-0.56%
BET-TR
37394.24
-0.56%
BET-FI
62656.43
-0.81%
BETPlus
2507.21
-0.54%
BET-NG
1222.03
-0.59%
BET-XT
1464.3
-0.57%
BET-XT-TR
3174.25
-0.57%
BET-BK
3172.91
-0.74%
ROTX
37746.86
-0.48%

Ad tech

Autor: Financial Market
< 1 min

Termenul „ad tech„, pe scurt – tehnologii utilizate in domeniul publicitar, se referă în general la diferite tipuri de analize și instrumente digitale utilizate în contextul publicității online. Discuțiile despre tehnologiile ad-hoc se învârt în jurul sistemelor extinse și complexe, utilizate pentru a direcționa publicitatea spre persoane fizice și pentru a targeta publicul țintă specific. Deși Ad Tech implică elemente cum ar fi anunțurile/reclama efectuată prin bannere digitale și alte metode de publicitate, include și sistemele din spatele reclamei efective („back-end”) care ajută publicitatea sa ajungă la publicul țintă dorit. Acestea pot include platforme complete de marketing și sisteme de analiză, care sunt „motoarele inteligente” ale campaniilor de publicitate digitală. De exemplu, profesioniștii din domeniul IT pot promova anumite rezultate folosind poșta electronică directă (direct mailing), care transmite mesaje digitale prin email doar persoanelor potrivite respectivei reclame, prin platforme specifice. În ansamblu, ad tech devine din ce în ce mai sofisticat și mai respectat în cadrul industriei IT generale. În era internetului, în special în domeniul publicității mobile, ad tech este o componentă importantă a modului în care companiile comunică cu clienții, in vederea indeplinirii planului de afaceri.